Hopp til innhold

Handlekurv

Handlekurven din er tom

Leveringspolicy

Nedenfor finner du gjennomsnittlige leveringstider for alle pakkene våre:

–  Når bestillingen din er lagt inn, trenger vi 1–4 virkedager for å behandle den. Hvis bestillingen legges inn på en fredag kveld eller i helgen, kan det imidlertid ta litt lengre tid.

– Når bestillingen er behandlet, sendes den, og leveringen vil ta i gjennomsnitt 7–17 virkedager. Vi er opptatt av å gjøre bestillings- og leveringsprosessen så enkel som mulig for kundene våre. Hvis du har spørsmål eller kommentarer, kan du gjerne kontakte kundeservicen vår.

Avbestille en bestilling

Når bestillingen din er lagt inn, klargjøres den umiddelbart for levering av våre automatiserte systemer. Derfor er det dessverre ikke mulig å avbestille en fullført bestilling. Hvis du har spørsmål om produktet du har mottatt, tilbyr vi en problemfri returprosess. Du har rett til å returnere bestillingen din innen 14 dager etter mottakelsen og få full refusjon.

Fraktkostnader

Fraktkostnader belastes oss for hver bestilling. Det er ingen minimumsbestillingsmengde.

Pakketransportmetode

Ekspresslevering

Opprinnelse av produkter

bergheims samarbeider med et globalt nettverk av leverandører, inkludert mange kinesere, for å tilby deg kvalitetsprodukter til konkurransedyktige priser. Vi forstår at du kanskje lurer på opprinnelsen til produktene våre, men vi forsikrer deg om at vi overholder strenge internasjonale standarder. Hvert produkt blir nøye inspisert og testet før forsendelse, og vi samarbeider kun med anerkjente produsenter som er forpliktet til utmerket kvalitet. Vårt mål er å tilby deg de beste produktene du ikke finner i butikkene, til den beste prisen. Din tilfredshet og trygghet er vår høyeste prioritet.

Har du spørsmål om bestillingen din?

Sjekk ut vår FAQ-side først. Spørsmålet ditt vil sannsynligvis bli besvart der. Hvis ikke, vennligst kontakt oss via kontaktsiden. Vår kundeservice er tilgjengelig 7 dager i uken og svarer alltid innen 24 timer.

Ansvar for henting av uleverte pakker

Dersom en pakke ikke blir levert fordi kunden ikke er hjemme, og sendes til postkontoret for henting, er det kundens ansvar å hente pakken innen den angitte tidsperioden. Dersom pakken returneres til oss fordi kunden ikke har hentet den, tilbyr vi ikke refusjon. Vi kan imidlertid sende pakken på nytt for kundens regning. For å avtale en ny forsendelse, vennligst kontakt oss via e-post, så vil vi oppgi fraktkostnaden. Dersom kunden ikke godtar denne løsningen, må de fremlegge bevis for at vi ikke har oppfylt vår forpliktelse til å forsøke levering.

 

Kontakt selgeren for en tvist/tilbakeføringsforespørsel

Dersom forbrukeren har til hensikt å sende inn en tvist eller en tilbakeføringsforespørsel til banken eller betalingstjenesteleverandøren, er det obligatorisk å kontakte selgeren først. Forbrukeren må informere selgeren skriftlig om problemet og gi ham muligheten til å løse det. Dette kan gjøres via e-post eller via kontaktskjemaet på nettstedet vårt. Dersom selgeren ikke svarer innen rimelig tid, eller hvis problemet ikke løses til forbrukerens tilfredshet, kan forbrukeren vurdere å sende inn en tvist eller en tilbakeføringsforespørsel. Ved å kontakte selgeren først, får forbrukeren muligheten til å løse problemet raskt og effektivt uten involvering av en tredjepart.